今日是我哋一月一度的生日會^^ 今日就好早開生日FOR12月份生日的人(Harvey哥,Albert哥&Me^^).今次早D因爲要在Albert哥正日生日前同佢慶祝,佢(12,3)生日,所以就早D慶祝喇^^ 今日好開心收到好多B/S嘅書籖&祝福&禮物,好感謝主俾咗一班咁好嘅B/S同我慶祝生日,如果唔係,我的生日一定又是我自己一嗰買蛋糕俾自己食,同埋阿媽食飯时加多D餸就咁過我一年一度嘅生日喇=.= 所以好開心有咁多人同我慶祝生日&影相^^ 有你哋正好!而且好開心主係聽禱告架,主有聽我講嘅野,仲應驗咗添^^
分類: *當日篇* | | |