我今日仲以爲唔使番學,結果7點果陣俾人吵醒問我使唔使番學? 我話我唔知BO, 結果我一CHECK, 要番學,我就拿拿淋換衫,搞掂就出門! 我講番我D同學,佢的個個都話:下?要番啊?=.= 嘩! 我仲行左好耐先番到,好彩冇遟到咋! 結果我的學校有好多學生&老師都冇番! 好冷清野!