其實,我由琴日就已經好開心架喇^^!因爲由昨日就開始有人同我講生日快樂, 亦都好開心有禮物收,我仲以爲我阿媽都唔記得我生日添,點知原來佢都有野送俾我,仲系我好需要嘅添^^ 真系多謝曬阿媽喇! 亦都好開心有B/S 同我慶祝生日,同我壹齊過! 本來我打算如果冇人記得我生日,又冇人同我慶祝就算了,我自己慶祝,再點簡單都要慶祝下,自己生日WO,壹年壹次,當然要好好咁慶祝,買D野俾自己,獎勵下自己都好啊! 所以我就決定好次以前生日咁,自己買蛋糕囖!不過今年應該唔使好平凡咁過,有人同我慶祝,我D中國FD都有SEND E-MAIL俾我,我超開心佢的仲記得我生日^^
分類: *當日篇* |