今日我第一堂課就急急忙忙的搞掂我嗰Chinese Project(about traditioal birthday celebration). 我第二堂課考試就是(Spanish test), 我第3堂課就要PRESENTATION 我的CHINESE PROJECT&PARTY(就是有好多CHINESE FOOD吃^^, 都幾好食架^^) 然後,我第4,5堂都是PARTY,食嘅! 最後一堂就是STUDY^^ 我昨天包左10份聖誕禮物俾我D老師,同學. 所以我今日就是到處走,派禮物, 我也都收到好多CANDIES FROM MY FRIENDS^^所以我今日好開心,好正,有食,有玩,有笑,我哋學校仲有一班人唱歌(在HALLWAY)今日係我今年番嘅最後一日喇!我天日就開始放假喇
分類: *當日篇* | | |