今日,我們教會有一個聖誕聯歡會,我們超多人,超好玩阿,我們有遊戲,有抽獎,有食物,有交換禮物,有分組比賽。嘩!我今次也都有帶我個朋友來,她也都中獎,中左一個超得意個既熊bear bear^^我覺得主都幾得意架,我次次帶我D朋友來都中獎,而我就一次都唔會中,不過我今次就唔同,我今次都有中,哈哈!我今日玩得好開心,真系感謝主啊!