冇錯,今日就系我哋今年的壹年壹度的聖誕節喇!
今日我就join左同大家壹齊DNG,之後壹齊食D三文治,意粉,菜, 玩壹D牌,之後就休息壹陣就4點鍾散,回家,我壹回到家不久,啊媽就打來問我去不去婆婆家,我當然去喇,難道自己壹嗰人過聖誕節羊! 所以我就同啊姨,COUSIN壹齊去喇,到左之後就食飯,跟住本來想去讀書,但我無法集中精神,所以我就去左我另壹嗰啊姨家同我D COUNSINS玩(紙牌),但佢哋太厲害喇!我玩唔過,之後我就話唔玩,但D大人就壹嗰二嗰都叫我玩,我就好無奈咁繼續玩,但之後都系輸,所以我哋又冇玩喇,佢哋各自玩自己的,我就趁機去打電話俾人喇! D大人又叫我哋繼續玩,我有聽,坐低等佢哋但佢哋都唔來,SO,我就冇理果D打緊麻雀的大人,我繼續傾電話.就系咁過聖誕節喇!
分類: *當日篇* |