|
|

全日係屋企-O-! 係屋企-OO-!係屋企-OOO-!
一直做電燈膽-O-!我的天喔-OO-!我的老公-OOO-!
救命-_________-..我的命會因此短幾年嗎-O-?!
我不要/O\ 我要跟老公長到成匹布甘長-O-!
家中的兩尾魚相依著..一男一女的-O-取暖麼?!
跟哥說: 不如加點熱水-O-他卻回我: 過一陣都凍番.
我愛老公會很久很久的<3 想起第1次去你屋企便會發笑!*
我愛你* -15DAYs<3
|
|
|
|
|
橙╭。笨b 於 2008-02-17 06:47 AM 發表:
=]來了...剛剛忙完!!
相信你現在還熟睡吧!!
不知道為什麼跟你傾完電話後就有點心情不好了!!
總覺得你有心情我都不能為你分擔/口\唉
做的很沒用喔=[ 但希望之後可能了解到你吧!!
傾完了電話...心情又冷淡了一點=口="不要!!
我們是熱戀中麻=]嘿嘿...
希望之後既時間開心既事比唔開心既都多=]
就算有既都好快過左去=]
我真係好好好愛你架!!比之前的XGFD更加愛!!
因為你比左好多信心我=] 包括你做既任何一件事!!
都比到我信心!!我地會可以一生一世架!!
唔知點解=] 一有d唔開心就寫咁長既野=]
哈哈!!好少有架=] 但我都希望少有!!
因為我要同你都日日咁開心咁過!!
咩煩惱都唔洗係到講=] 只有開心!!
打到呢到!!希望你了解到我啦=]
陳智強的老婆=] 羅海霞!!
|
網主回覆
一路睇一路傻笑-v-
甚麼嘛-o-! 我還在喔!
噢/3\壞蛋是我..經常令你心情不好..
放心吧=] 我會向你坦白的-v-!
哈哈-vvv-* 我地成世都熱戀xd
嗯嗯! 無錯>3<
我都真係真好好好愛愛你-v-;
係你比好多信心我-vvv-! 任何一件事?! 哪件-0-?!
我知道我知道=] 老公!
我都希望少有-0-! 要極少! 要無!
哈哈=] 煩惱都要同我講架!
了解到了解到x)
羅海霞既老公<3 陳智強!我愛你-v-! Posted at 2008-02-17 10:28 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|