|
|

-0329 無所事事既一日-V-!*
9點鐘俾羅大哥嘈左起身-_-掛住見女朋友, 居然唔記得帶鎖匙!*
之後呃我話十點-3-要我起身! 點知洗完面刷完牙先9點20分左右-3-!
投訴!投訴! 居然話訓得多唔好! 計我話, 唔夠訓先唔好丫-3-!
不停去打擾老公XD` 我要打擾{你}`親熱{你}`錫哂{你}`XD
*56 DAYs<3
|
|
|
|
|
橙╭。笨b 於 2008-03-30 04:07 AM 發表:
呢幾日咩都聽哂老婆話=] 口中不斷說愛你!愛你!真心的愛你!! 但就聽少了老婆說愛我!愛我!! 不習慣=]嘿!!不過不要緊!!只要你心還是真心愛我的 多少沒關係啦^^"有很多話都沒跟你說就收了線 但收了線就想到很多很多=[]="真係呀...
例如:我真係好想知老婆點諗我啦!! 識左我之後有咩改變同埋覺得我點之類
但自己又唔敢問喔=]嘿嘿 真係呀!真係呀!!
我的好老婆=]今天回了之前所以欠下的留言吧=]
|
網主回覆
你邊有聽哂我話-33333-!
你邊有講牙/33333\
呵呵呵~甘我講少d啦xd
-3-你都知啦可可可!
-________-你係咪玩野!你講!
點解唔敢問丫呵呵-3-
不夠牙! Posted at 2008-03-30 01:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
橙╭。笨b 於 2008-03-30 03:47 AM 發表:
做咩衰婆會貼張咁既圖架=口=" 唔鐘意唔鐘意!!超超超唔鐘意!! 睇到就唔開心啦=[ 唔淮再貼呢d咁傷心既圖 因為我地係熱戀中=]!!!
|
網主回覆
-口-..知道啦!傻佬xd Posted at 2008-03-30 01:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|