今日足球學界約左燒賣9點3係mk等我地2個都早到左`哈:]
- 去左吉野家食早餐好滿足食完就等齊人搭車上何文田喇!`
- 上到去熱晒身同沙皮傾左陣計點知人地冇理我地贏左-0-晒車錢
- den同d鬼妹踢fdly`超好玩x)我射左球靚波不過人地都接得好好*v*
- 完左就陪佢地去食野.有伍嘉.ah be.ah雞.文2.燒賣!食完上文2屋企整頭!
- 上到去等埋tsz kui.apple.司徙梨!我個頭好好笑x)佢地係咁話我女仔=_=
- - 食完去左影tipz`其實我覺得幾好!
- den上ah基屋企去整麵比佢食:]下次打返邊爐:]
|