2006-12-18
搭的過將軍0體育館`我地7:7和左但得失球輸了..我們只得亞軍..遺憾!! - 精英賽要努力牙!!完左去食野點知比人棟左.\/.!!食完野上司徙屋企又打mj! - 4點走人去接emma{放工}ter同dog join去左食野佢地走! - 陪akin睇野den佢地走!我同emma繼續行陪emma買埋鞋:]送emma回家去! -去emma家同佢開工-*
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 14 | »