|
訓到4點幾全B上左我屋企:)
有個死傻仔係道[線封點火]
唔好咁撚無聊啦死仆街!!!
我同LP情比金堅!!!
想我地散!?!?下世啦=P
5點去唐明搵PK..
好想上黎搵BBemma你呀
再返尚德:)
坐左陣就過坑口:)
搵林文婷:)
佢D死人動作真係好鬼搞笑xDD
坐到8點半走人..
搭的的"
去廣場搵大眼妹:)
送BBQ搭MTR"
見到梁生-0-"
同佢一齊去LV:)
坐到10點幾就返家:)
BBQ對不起..
BBemma I LOVE YOU xDD
再會:)
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|