| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
粉詩滴牛一.....  |
今日有2件好開心geeeee事!?
哈哈!!!!1件又係我今日一訓醒,,靖靖就煮好晒飯比我食....我第一次食靖靖煮GE餸!!!!
須然唔算係好好味(PS:佢煮濃晒D野),,,但係我都好開心....因為佢專登整比我食;;;
仲有1件事,,,就係今日係粉詩GE生日......本身話同佢一齊慶祝!!!BUT又冇帶禮物!!!
之後粉詩就同FINNIE"牙奕"鬼茵"牙成"牙卹"牙YAN佢地去睇戲-]]而我就同靖靖返HM!?
我又唔知送D咩比佢好....所以想聽日搵包包整個蛋糕送比粉詩BUT包包話聽日先整唔夠TIME
SO聽日可能整木棣布丁,,,哈哈!!!好期待牙""" >333333333<"

|
| 刊登時間︰2006-09-22 12:13 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|