kaka!!!!冇出幾日街....琴日終於忍唔住出左去打機啦!!!!!!!!!
哈哈....^^琴日朝早FINNIE上左黎HM搵我,,
之後同左佢去天堂打機,,打到11點幾就去左接牙奕放學 ;;
之後就去左建華食野...食完之後牙奕去PC打機會!?
我同FINNIE就....HEHE~~~去左TOP1打我地GEEEE勁舞!!!
噤耐冇打,,唔打就真係假,,BUT去到TOP1,,見到牙洪就唔開心,,
屌....佢超鳩屎LO{牙偉叫我幫佢問牙洪攞TEL...我幫佢問之麻!!!
牙洪就鳩我2句,,佢自己岩岩比人打到爆缸姐...就洗唔洗噤鳩屎牙""
心情唔好就話我!!戈時真係想打柒佢Loooo....佢都on9的!!!!!哼....
搞到我心情超差,,明明出黎打機好開心嫁麻!!真掃興>....=333=
之後打完就打比牙莉,,本身係去佳景搵牙莉拎返部電話嫁!!
BUT...之後陪FINNIE返HM拎錢...眼訓得制ZZZ左...@.@
又要得遲D先有得去拎...拎返就有得用電話Luuu....呵呵!!!>3<
|