我都有幾日冇打到日記luuuu>>
嗚嗚~~~我超記得9月25日E個日子,,因為E一日係我同勾冬散GE日子.......唔制牙**我唔想冇左佢!?
因為我仲係好愛佢嫁!!但係點解佢要噤對我WO!!!我又冇做錯野...又冇呃過佢...又唔係對佢唔好!!
點解WO"">333<嗚嗚嗚嗚嗚~~~我開頭都係好唔捨得佢嫁!?BUT...FINNIE點醒左我
我就覺得我同佢都冇乜好結果,,SO就SD信息同佢講清楚....可能選擇放手都係好事黎GE!!
起馬唔洗成日自己呃自己先啦!?可能我同佢永遠都只可以維持到朋友GE關係Laaaa""""""">o<
同佢一齊戈2個月,,有開心亦都有唔開心,,但係....我想忘記都忘記唔到!!!好辛苦牙"
次次一諗起,,就自己厘埋一角喊;;;;我覺得自己好傻Loooo!!過去ge野,,冇左就冇左...仲諗黎做咩呢!?
自己攞黎辛苦........

|