|
2006 年 4 月 16 日 星期日
█□█□█□█□悶鬼屎禾呢!!!!!!!
呢排日日都係屋企,,,,但係又唔係好想出街,,,總之就悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶la!!!
好想快d返學也!!!!!!!!!!!(雖然我d功課仲未做哂,,不過實在太悶la!!!)
同埋成日都失眠,,,晚晚訓到3點幾4點無端端醒左,,,,想柯夜尿又牛底!!!>口<
不過最後都鼓起勇氣,,拿拿淋搞掂左佢就返去訓!!!!=3=''
呀好,,,我今日發現左個勁好笑既笑話呀!!!呀蕭聽左之後笑到標眼淚呀!!!
想聽就打電話黎,,我話你聽la。保證笑死你架!!!哈哈!!>口<
|
|