|
2006 年 4 月 13 日 星期四
黑夜................*
今日同呀好同呀蕭去左黎,,,,因為呀好聽日返大陸,,,so預早慶祝生日。
點同呀蕭去戲院搵呀好,,,本來係睇冰河世紀2架,,,不過因為時間關係轉左做黑夜。
我地見未夠鐘咪去左廁所同買野食囉!!!!點知遲左入場,,不過都唔係遲好多。
原來套戲分開3個故事,,,分別係《鬼鄰》,,《凶洞》,,《亡記》,,仲係港、日、泰tim。
第1個故事好有意思,,,第2個有瀨戶朝香,,幾好睇!!第3個有少少感人。
睇第1個果陣呀好勁驚,,勁大力渣我隻手,,,變態的!!不過唔知點解越睇越凍喎!!!
睇完就同佢地撘mtr返樂富,,,佢地兩個又食盒,,,我就買左個包包食,,,,,冇計!!!鬼叫我d錢使哂!!!
之後去ok傾左緊計就返屋企la~
|
|