|
2005 年 12 月 20 日 星期二
嘟嘟....
今日晏晝科果陣王老吉又冇返,,個代課呀sir又過左成大半堂先黎,so我地班d人係咁係度玩。d人唔知係邊度搵到一粒魚蛋,,跟住d人係咁係度掟。cindy又追住‘喂又’,要佢食左佢,笑爆嘴。then勁多人係度鬥掟紙球,總之就係又掟唔係又掟。點知玩到最開心呀sir就黎lu∼跟住果堂英文都冇乜野la∼放學就同燒賣同bobo去左買膠膠,跟住去左新蒲江廣場,之後就去寄信,去既途中見到d伍華仔拎住兩隻貓仔,,又細隻又得隻。之後bobo去左同d伍華仔拾訕,哈哈!!原來d貓係佢地執架!之後行到去學校對面見到sunny,,我話過去同佢打個招呼,點知bobo死都唔肯喎!真係怕羞。跟住就返歸lu,,返到去接個細路黎補習。佢聽日就放聖誕假la∼真係快!
|