|
2005 年 12 月 14 日 星期三
班際又黎la,,
今日科學堂,,ar sir冇返∼外藉sir代堂。好悶,見到格離d櫃有盒火柴。無聊拎左黎點,俾sir發現。戴寶上左黎,話如果無人認就要全班留低。都估到佢會咁講。咁我咪認囉!跟住蔡9同梁東榮上左黎,蔡9同我up左大堆廢話。跟住就返課室執書包落靜思室寫報告,個社工睇住我(唔知姓咩,帶眼鏡)。佢幾好人。跟住設技老又入左黎up廢話。up完一大輪之後話:你係咪覺得我左住你去搵miss。我up頭!佢就放我走。跟住搵完miss就一齊食飯。不過諗諗下,都係同d fd食好d!咁就同返cindy,燒賣同bobo∼cindy話去康景買三文治食。咁我就同佢一齊去買la∼之後去返ok搵燒賣同bobo!then就去睇波。睇果陣我問miss我記左d咩,佢話記左個缺點同要做提升。我地班對2e果陣有個人勁串我地。點知最後俾我地贏左佢地。佢嬲到成塊面紅哂!勁臭囉!!wa ka ka...不過我地最後都係贏唔到其他班。唔緊要la∼我地贏到全個f2同3e都算叻架la∼應該慶祝下tim!!then音樂比賽。因為好多人都話唔想參加。so最後區寶同miss講唔參加。真係好sorr ar∼
|