SUKI777

暱稱: ♥♥♥MIYAVI__白痴妹''*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

...牛言..*

 
最近三個月尚無任何留言



  

  

        

 

2005 年 12 月 14 日  星期三

班際又黎la,,

今日科學堂,,ar sir冇返∼外藉sir代堂。好悶,見到格離d櫃有盒火柴。無聊拎左黎點,俾sir發現。戴寶上左黎,話如果無人認就要全班留低。都估到佢會咁講。咁我咪認囉!跟住蔡9同梁東榮上左黎,蔡9同我up左大堆廢話。跟住就返課室執書包落靜思室寫報告,個社工睇住我(唔知姓咩,帶眼鏡)。佢幾好人。跟住設技老又入左黎up廢話。up完一大輪之後話:你係咪覺得我左住你去搵miss。我up頭!佢就放我走。跟住搵完miss就一齊食飯。不過諗諗下,都係同d fd食好d!咁就同返cindy,燒賣同bobo∼cindy話去康景買三文治食。咁我就同佢一齊去買la∼之後去返ok搵燒賣同bobo!then就去睇波。睇果陣我問miss我記左d咩,佢話記左個缺點同要做提升。我地班對2e果陣有個人勁串我地。點知最後俾我地贏左佢地。佢嬲到成塊面紅哂!勁臭囉!!wa ka ka...不過我地最後都係贏唔到其他班。唔緊要la∼我地贏到全個f2同3e都算叻架la∼應該慶祝下tim!!then音樂比賽。因為好多人都話唔想參加。so最後區寶同miss講唔參加。真係好sorr ar∼

 

 
 
刊登時間︰2005-12-14 08:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 

     

 

   

 




table.comment { background-image: url("http://hk.geocities.com/cai200009/1115547732.jpg"); } table.profile { background-IMAGE: URL("http://forum.qooza.hk/attachments/forumid_57/00000_KLfkAVIE2dlE_33FtxMqE77Xt.gif"); }