| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 4 日 星期二  |
俱樂部!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
x交叉俱樂部"
口號:你再唔交叉你個交差
我就會發動交叉攻擊!
主席:nama(vip)
副主席:lee(vip)
會長:kayi(vip)
副會長:suki*(vip)
宣傳:kung(vip)
文化及康樂:ron(vip)
資深會員:holam(vip)
會員:ken
會員:steven
____________________________________
x交叉俱樂部,擁有最完善的
服務同優惠~
5星級的家
5星級的美食
5星級的娛樂場所
仲有爆哂星的好朋友!"
現正招募會員"
有興趣者~可找kung同學
會費10元-﹀-
(加入本俱樂部者~將會有所標記"以便識別身份)XD
|
| 發表時間:2008-03-04 05:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
~Ho Lam~ 於 2008-03-04 08:30 PM 發表:
小女子為資深會員,會盡心盡力地去參與x交叉行動。 而且以口號 : [ 你再唔交叉你個叉差" 我就會發動交叉攻擊! ] 去打倒衰人!!!
(PS:我洗唔洗收會費架!??)
|
網主回覆
XD....你既為資深會員~又會盡心盡力地去參與x交叉行動>"<
我點捨得收你既會費XDDDDDDD更何況我地一場姐妹呢>"<
交叉攻擊好野!!!!!!!!!!!!!!!! Posted at 2008-03-04 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
nama 於 2008-03-04 08:16 PM 發表:
哈哈..勁野!!>v會費今日已經交左la..xdd
|
網主回覆
邊有膽收主席錢-﹀-
(姐妹冇計啦XDDD) Posted at 2008-03-04 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻@@...唔係VIP唔洗俾"!...KUNG先生都要俾嫁-﹀-"
你係副主席我都冇膽收XDDDD(一樣!..姐妹冇計XDD) Posted at 2008-03-04 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kenneth 於 2008-03-04 07:34 PM 發表:
請問5星級的家,仲有5星級的美食,同埋5星級的娛樂場所.-."係指咩?
|
網主回覆
姐係你發夢果時-﹀-
KEN朋友...你咪交會費XDD Posted at 2008-03-04 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kayi 於 2008-03-04 06:56 PM 發表:
好正 ︳*
|
網主回覆
嘻XDDDDDDDDD Posted at 2008-03-04 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|