唉 ........ 今日 好累!
唔記得BRING 中文BK REPORT ~
好彩 MISS 馮俾我明天交番炸!
KELLY 就好啦∼ 同佢姐去MK!
我都想去牙!!
放左學,食左一隻我最中2 GE 熱嘔∼ 正
返到黎,唔知點解好累!!! ∼就死 !
累到
明天DAY 6 要上 DT ∼ 唔知點 Q DESIGN 好
唉... 明天先Q算啦!!!