今日係我第一次打日記~
今日冇咩special!
講返EASTER HOILDAY 先
4月21日
我地17個人去左Ocean Park玩...
8點半去左FANLING 火車站等
之後就GO GO GO !
去到海洋公園啦!
心情
係果到玩左極流同海盜船...好多次! HIGH 到不停咆哮! SHORT 左!
之後仲去左動感影院
真係幾激
果日玩到喪哂!
之前同佢搞成咁~
雖然唔可以好似以前咁 ~
但e+都冇野啦 !
依然係fd !