金日同綺橋1齊番學;;;
上左去保中文先
11點再上去保英文
上堂係到狂打何KAI城XD'']]
個胃勁痛=3=
放左之後同敏豬,,,綺橋,,小新1齊去青衣城食M記=]
金日冇老鼠-口-
反左1陣就走LU=]