■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
11月3日* 旅行日. .. 今朝一早小恩打黎叫醒左ME喇* 好HAPI A" 第2個打黎既系小佩* 第3系小寶* 卡卡XDD" 甘我就去 正頭, 換3果D LA* 嘻.. 跟住吾記得左LUUUUUUUUUU* 去到果到喇* 小佩N POOH搵左 爐LU* XDD" 甘就開始正野喇 " 好開心A* ````````````````` ``````吾記得`````````````` 放學果陣* 貞貞陪ME番屋K換3 * 借左D3比佢LA* 去左奧運 * 同花生*肥SO*周屎* WAI仔* 打機LA* 打左陣" 頌洋* AND 牙迪都黎埋* 仲比我見到D人* 毛LA LA有人話小蚊WOO * 我同貞貞睇下LA" 見到周+樂 佢地* =.=" 無奈到死 .. 比我肥到 { 佢 } TIM* 唉" 果 陣勁想走埋去同佢講野LO*不 過吾LA* 仲見到肥聰TIM * P街了.. 玩多陣 * 我地去左 4B喇* 系天天打左陣機LA* 周屎打黎* 本來諗住番屋K食 完飯去搵佢咖* 點知!? 貞貞 陪我番屋K食飯 * 打左比花 生* 又話陪佢等12點WOO" 甘就無理周屎喇* 去左山景* 有我* 貞貞* WAI仔* 迪* 去左街場坐" 佢地話要等人* 得番我"貞"花* 3個人系到傾 計LA* 都幾開心既* 咩都講" 佢地番到黎" 老MAK又黎埋* 成班人坐系到吾知做咩甘 * 哈哈XDD" 老MAK隻鞋爛左* 系甘比WAI仔同花生正黎正 去* 都正吾番* 甘佢就走左* 跟住, 頌洋N BOWIE黎左* 坐多陣* 花生話想番屋K訓 覺WO* 甘咪走人LO* 卡 .. 同頌洋*BOWIE*WAI仔一 齊走* 番到屋K" 沖涼* 跟住 同P街峰TALK電話 ********
11月2日* 又無人要LU* PS:: 天日去旅行LU* HAPIIII``