■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
11月1日* 表妹生日快樂>3<" 今日放學同MAN`POOH`恩`佩`去左吉吉* 都幾HAPI.. 去左公園煲煙* 跟住睇佢地捉 野玩* 笑LUN死ME LU` 低B的>V<" 卡.. 玩左陣* 陪小恩去吉吉買野.. 買完知後.. 我同小恩去左食野* 佢地就走左LU****** 食完野搭車車番屋K LU* XDD" 番到去又 系TALK電話, MSN, ICQ, 悶死LO* 唉* PS:: 仲有1日去旅行 >u<" ****SKY..你想點咖* 我中意乖仔" 做到先搵ME !?
10月31日* 今日放學同POOH``小恩去左吉吉* 食完野小恩番屋K LU* 我就陪POOH 去買33比佢老弓喇``幫佢間LA* 卡.. 睇左勁內.. 撞到小佩AND貞貞* .... 甘就同佢地一齊喇* 送POOH番屋K* 甘就得番我`小佩`貞貞`睇多陣野*.. 我的煩人媽媽打比我LU* 叫ME番去* 甘我就去搭的的番屋K LU* 因為我懶 ..卡XDD* 番到屋KSKY打比ME A* 傾左陣` 訓覺覺.. 食飯 .. MSN * E+低B峰TALK梗電話 >V<" PS:: 仲有2日去旅行LU *