今日去左打機機LA" 同小MAN搞到成3點先出門口* 打左陣. . 見到A木南"
冇幾內* 見到癲龍子 * 一陣又見到A捷.. 打到6點幾LA* 甘就坐哂系天天
門口到.. 吾知做咩???? 哈==v 克仔打左比我* 傾左陣.. CUT左LU "
一路番屋K * 一路同YENG傾電話.. 7點幾番到屋K喇" 番到去食飯X2*
跟住,同A文傾電話* 本來諗住12點打比毛哥* 同佢講生日快樂既* ''
點知 ?? 我訓著左.. . . Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z Z