■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● ..◆◆`' 討厭有開始≠°因為我不喜歡結束〃,﹐ ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
. . . . . . . . . . . . . . . . . .今日毛X2生日** . . . . . . . .. . . . . . . . .. . . . . . . . . . 今朝7點幾訓醒左LU* 可能系因為琴日早訓LA " 冇計啦* 我好似成個星期冇訓LU* 跟住.. 去左沖涼,洗頭* 玩電腦AND睇TV " 玩到12點幾啦.. 又訓著左LU" ><" 訓到2點幾比A媽嘈醒左.. 去左吉吉陪佢食野LA* 點知見到周屎,花生,牙迪* 個低B花生仲叫我去打機W00" 哈.. 同媽媽食完野就番屋K喇* 跟住,換3" 正頭* 5點幾出左街.. 去搵毛X2" 文仔" 仲有2個PUNK佬* 去睇戲.. { 冬蔭功 } .. 睇完戲..7點幾果陣" 游左一陣街LA* 有條友話肚餓" 甘就去左吉野+食野***** 佢地都傻既* 系甘洛D豉油.. 哈哈* 搞到食吾洛' ' 甘就坐左系到傾計計AND等人" 等到1個令仔黎* 我覺得佢有D似高達L0" 嘻.. 令仔到死><" 系到聽佢地講洛D" 笑死我* 哈哈.. 跟住等埋個肥仔黎到* 系到煲左陣煙" 甘就企左系戲院門口到, , 吾知做咩LA* 搞左一陣.. 甘我就番屋K喇" 番去果陣買左M記番去食* 番到屋K " 食完野** 睇TV.. 睇到訓著左TIM" 跟住小PUI打比我.. 甘就同佢傾" 傾左陣CUT左. . . 跟住冇野做
毛X2" 生日HAPI *