■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● 琴晚冇訓過A " 系甘系到玩CAM同睇碟*哈.. 今朝陪A媽番教會LA* 番到去.. 又系係到悶LA* 完左知後同A媽去左吉吉 . . 嘻^^" 買左條裙" 中意* 冇幾內.. 番左屋K喇'' 同小MAN&小PUI 傾MSN同ICQ.. 傾傾下" 搞到我都枇去打機TIM" 哈* 甘就出啦" 系屋K等A聲等到我興 凸" 洛到街一路同A佩傾電話一路等佢* 等左勁內* 仲要系到洛雨.. 仲諗住佢會拎傘=.=" 點知???? 佢冇拎* 佢仲話諗住我拎><" 玩野的.. 甘就去左答車LA* 吾知點解?? 嫁車好多人望住我地L0* 都吾知系咪佢講野大聲啦* 去到天天.. 又系打機機LA* 跟住,見到A木南&A海同佢條女* 好仆街LO" 系到望望望* 都0N9嫁" 吾令就咪撚望LA" 仆街* FUCK" FUCK" FUCK" FUCK" FUCK" FUCK" FUCK" FUCK" 佢地走左冇幾內.. 我"文文"A佩"A聲"企左系天天門口到LA* 冇啦啦.. 有個肥仔出天天門口果陣" 仆街W00* 笑到我地PK.. 哈哈哈哈︿︿" 坐左陣.. 傾左陣計* 甘我地就去吉吉喇* 游街.. 6點幾7點果陣" 我同A佩走先LA* 一路答車一路同佢傾電話" 嘻嘻.. 番到屋K" 勁累A* 冇幾內食飯LU" 食完傻仲要陪我A媽 洛街.. 真系比佢玩死=.=" 番到屋k訓左陣* 玩電腦" 嚇死.. 我開頭2為文文同a佩都去x洲TIM" 真系無奈L0 * =.=" -- - - - - - - 諗梗天出吾出街好 ??? - - - - -- - - - ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● 今朝12點幾果陣" 可樂哥打黎叫醒我* 甘就去左沖涼,洗頭* 跟住.. 同小MAN , 小PUI傾左一陣MSN啦* 甘我就洛街喇 .. 去左大興OK等布殊哥" 食屎.. 等左佢10分中喇" 衰人凸" 比左D頭D卡佢喇" 甘我就番屋K LU" 本來諗住去嫁* 點知.. 甘大雨" 我濕哂喇* S0, 吾出LU* 成日都系係屋K同A文傾電話* 悶到死.. 搞搞下又冇啦啦" ICQ同MSN都ON吾到W00" 真系玩野" 悶死我LU " 甘就訓覺覺LA" 訓到食飯* 食完飯又傾電話喇. . 唉 .. 今日嬲死毛X2囉" FUCK* ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●