冇信心 鬱悶

今次UT...

冇信心呀...

之前冇番咁多日....

跟唔上喇....

點解咁遲先識佢嫁....

如果唔係咁遲..

我可能會聽佢講...

比心機D嫁嘛...

唉....

算啦...

要係下次考番好D先得....

日日番學都見到佢..

同佢傾計...

真係好開心...

我會覺有精神D...

唔會咁眼訓....

但係屋企呢排成日嘈..

好煩呀...

我都冇咩心機聽書...

有時仲會喊左出黎....

喊左會舒服D嫁...

希望唔好再有唔開心既野發生....

真係好想好想...

唔講喇..

拜拜**

2006-03-10 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



SUZAN
暱稱: ◆![||*大妹妹 _"]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
very very happy
掛住老公豬
阿妹
好累
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 83
今日人氣: 4
累積人氣: 9630
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed