都係打完日記先溫書
今日返左去補考同左2個識得ge人一齊
大家ge溫書過程都唔同
食左件三文治就去考
佢d題目真係出左好直
正常有溫書一定唔洗做2個鐘
我1個鐘多d就走左
出左去找佢
好掛住你ar有冇掛住我
想比個驚喜佢點知比佢發現左
唔知佢係唔係真係開心
之後去左同佢找野食
去左間應該叫鮮ge餐廳
都唔錯食左好多三文魚
之後去佢行行行
佢個野成日記錯野真係可惡
有冇攪錯成日唔記得我d野
之後去左買老鼠用品
不過都係買唔到真係得意一係全條街都有一係就所有地方都冇
上左間甲蟲ge地方
嚇到佢怕怕唔緊要有我去保護你ar
之後就返左家
好唔捨得佢走個時
唔知點解呢
今日要努力ko埋aair佢
好多野溫一定溫得曬
豬奇實你覺得我點ga
我好似係一個唔好ge男朋友禁?
打打下有d眼訓zzzzzzzzz
|