女童軍開始少左四個開朗..天真又令女既四小隊隊長..真係可惜呀!!
就係少左KoEy..黃嘉..方志同牙欣..佢地四個好用心搞好女童軍..
佢地對女童軍既野好盡責..無時無刻都係女童軍搞唔少既笑話出黎..
佢地四個因為中五..要準備日後既會考..所以係女童軍到榮譽退休啦!!
係四個小隊..我熟既隊長緊係我師父KoEy=]"姐係我個隊既隊長..
KoEy又名{{哥斯拉}}係一個好天真..好鍾意用D唔知係唔係暴力既招數..
成日都好大頭蝦既隊長黎XDD"
需要佢係咁樣但佢每做一樣野都好用心咁去教我地..同佢傾計簡直開心呀!!
有唔明既地方問佢..佢會好盡責咁解答返我地..!!
對住佢簡直係唔會有唔開心既事發生..只會成日搞出笑話=]"
黃嘉俾我既感覺..係覺得有D媽咪既感覺..呵呵=]"太有母愛FEEL啦!!
方志就成日傻傻下..佢冇咩叻..最叻就用圖晝..表達佢D思想..(由其是D核凸思想呀kaka*)
至於牙欣第一眼見到佢覺得佢好靜..好斯文..=]"
熟落左之後覺得同佢傾開計既話就唔覺佢靜啦..但都係一個斯文既女仔黎..
佢地四個簡直俾左我好大既印象..話晒係女童軍既時候對佢地都對得多..
需然女童軍冇左佢地四個傻婆係地..但有我..小紅同IVY係到..唔洗怕女童軍悶既!!
我地一定會做到好似佢地四個咁好..咁盡責..咁出色..=]"
最後都希望佢地到時中五會考可以順順利利啦!!