患上過度活躍症的我第五天..xdd
今日早上訓醒..之後開機俾牙妹玩..
然後自己去洗面面..刷牙..食早餐..等等
1點幾..換33..出去MK新之城唱K..同IVY..坤..強..雞澤同埋潘生
去到初頭冇咩點唱..因為好眼訓..坐左係到聽IVY唱..
然後..我就開始有唱啦!!唱到傻鬼左..發覺原來雞澤唱歌都唔錯喎
幾好聽呀..幾鍾意同佢唱合唱歌.........................xdd""
唱到5點幾走人................跟住去M記食野...但冇位><""
咁去左大家樂........點知冇咩野食又加上冇位
咁又走去美心到....................食野!!佢地話順便食埋晚飯
冇計啦!!佢地都叫到..廢時唔食啦....................咁就叫野食
1路食1路傾下計計咁...坤好鬼勁..可以係咁想像..IVY大戰花花..哈哈!!
傾到7點走人..................搭車返屋企!!
返屋企途中........1直冇出個聲......可能因為.....................(自己都唔知點解)
返到屋企...洗白白...玩電腦..等等
------------------------------------------------------------------------------------------