SZESZE_0525
暱稱: ★×°||SzE`×[]*
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009-06-27
2009-06-04
2009-01-20
四小隊隊長..
去左長沙灣廣場到行..
文章分類
全部 (10)
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 2
今日人氣: 0
累積人氣: 400
站內搜尋
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


去唱K..

患上過度活躍症的我第五天..xdd

今日早上訓醒..之後開機俾牙妹玩..

然後自己去洗面面..刷牙..食早餐..等等

1點幾..換33..出去MK新之城唱K..同IVY......雞澤同埋潘生

去到初頭冇咩點唱..因為好眼訓..坐左係到聽IVY唱..

然後..我就開始有唱啦!!唱到傻鬼左..發覺原來雞澤唱歌都唔錯喎

幾好聽呀..幾鍾意同佢唱合唱歌.........................xdd""

唱到5點幾走人................跟住去M記食野...但冇位><""

咁去左大家樂........點知冇咩野食又加上冇位

咁又走去美心到....................食野!!佢地話順便食埋晚飯

冇計啦!!佢地都叫到..廢時唔食啦....................咁就叫野食

1路食1路傾下計計咁...好鬼勁..可以係咁想像..IVY大戰花花..哈哈!!

傾到7點走人..................搭車返屋企!!

返屋企途中........1直冇出個聲......可能因為.....................(自己都唔知點解)

返到屋企...洗白白...玩電腦..等等

------------------------------------------------------------------------------------------

刊登時間:2007-07-15 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


"__相仔
LoVe..
||■+*幸福摩天輪..我又可否坐上嗎..〣+]]||

*'`一開始我就不應愛上你令自己這麼痛苦`...

-' 單 身 貴 族 =}}``●○何 時 才 找 到 真 愛

大細路!`♥♥♥ 是我的!`xD

因為你是我最晴朗的大晴天
愛 要你牽我的手每一天
我要非常用心感覺
因為愛你
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
RSS 訂閱
RSS Feed