|
|
|
|
|
黃家倫+張靖偉生日快樂-*
我終於覺得系哩1班系無錯既
當我拎個蛋糕入泥..同你地講生日快樂..
你見到你地反應個1刻..我真系想喊...
原因系..我無諗過我同蔡青同湛玲個蛋糕會令到你地甘開心
我以為你地會話個蛋糕好細個D..
但系你地無..我後尾聽到張靖偉講左句野..
真系好感動..佢話`今年系第1年系學校過..真系好開心`
之後我地同佢唱生日歌..唱完我D眼淚竟然想出泥..
我記得開頭..我好吾中意哩班..
因為我覺得d人好煩..好嘈
但系識落..覺得你地全部刀好好
我地真系似1班..成班刀玩得好融洽-]
講堅//我真系好希望...我地可以成班1齊升上去..
可惜..事實系吾得..我地1定要努力先得..
我希望你地吾好放棄自己..要努力=]
成積出左LU..全班第1全級55
今日我感到無形的壓力..
系來自突如其來的師妹>3<
湛LING..今年系我同小玲同你過既第1個生日..
我地安排左好多驚喜比你..
希望你會好開心...
仲有仲有..希望以後每1年既生日我地刀可以同你過../\/\
希望你會中意我地送比你個份禮物喇
|
|
|
|
|
|
最近我成為左緋聞人*
每日總會比人講1,2次..
不過...我...
我做左偷相賊..>3<
系miss tang tang個度偷左幅相..s0r..
唉*......好愁... |
|
|
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | »
|
|