| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 嘻嘻嘻 ...哈哈哈 ... |
| 嘻嘻嘻 ...哈哈哈 ...
今日真係好開心心呀 ~
^3^
因為我 Buy 左好多多零食食呀 ~
因為我 Before 比妹豬豬激 ,
好唔開心心 ...
So 依家我 Buy 左咁多零食 ,
我咪可以化呢一個 ...
呢一個 ...
"化悲奮為食慾" lo ~ (譯音)
嘻嘻 ......
跟住 ,
我去左7-11 Buy 一 D 野 ,
我呀嫲同個個呀姐話要 Blue 系列的 Disneyland 棋子 ,
個個呀姐就比個 Pink 系列的 Disneyland 棋子我呀嫲揀 ,
你話點揀啦 ~
唉 ......
我咪見過 D 咁 ge 人呀 ~
係咪啦 ??
|
| 刊登時間︰2006-07-24 03:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
longtimeago 於 2006-07-27 02:13 PM 發表:
YOu are welcome>>>>>>>>v<<<<<<<<<<
|
|
|
SaFDFD 於 2006-07-26 03:27 PM 發表:
|
|
|
喂!!!我幫你個日記網做左宣傳呀!!!!麻煩你開返個日記呀!!!
點做:
1.去日誌設定
2.瀏覽限權
3.按公開
咁就得架啦!!!!
人地可以看到你個靚靚日記呀!!!!!
如果你真係有d日記唔想比人睇的話,,
就在你打日記時按日誌限權
或
你已打出日記了
就到日記管理
按回你想加密碼那個
再加密碼就得啦!!!!
BY:YOU FD
|
|