今日12點幾起左身......食野,,,玩電腦,,,之後牙媽起左身.....
問我去吾去剪頭髮....都好啵,,咁就睇埋天國的楷梯先喇,,,
到左3點幾食左個波仔...係豬扒意粉....我的最愛,,,正..*
之後準備想換33...突然之間勁頭暈喎,,,本身坐係到.,..
一企係身想行,,就好鬼暈,,吾知乜事..!?之後又係到話落,,
跟住又吾落,,到最後都落左,,,洗頭同埋偷薄d頭髮......**
見到地下d頭髮好多-0-''d頭髮薄左好多唷,,,舒服哂,,,
跟住等埋牙媽整負里子..哈哈..-口-''之後走得人,,,
去惠康買野,,,買左波仔*同埋一盒盒個d3色雪糕,,正正正*
yummy><*呵呵....笑傻了,,之後去ok食我最愛既豆腐呼雪糕,,
正爆了,,,返到屋企,,,可以休息了,,,跟住玩電腦,,,傾電話,,,食飯,,
睇電視,玩msn,,,kaka...陣間有得食3色雪糕,,,,期待...ya~
|