今日.....成點先起身...2為冇街去....點知有喎.....好YEAH~有街出.....同牙媽牙爸去左9龍....又一城....坐牙爸架車去...去到...冇幾
耐,,見到有好多人係到圍住哂....勁多記者///行到過去,,完來有崔健邦睇牙....真人幾令仔喎...幾型tim..../\/\...之後行行行....去左
KFC食野..見到一個女人個樣勁scary喎...諗起都驚...之後去左睇溜冰,,,,有個男仔勁叻喎...大約10靈廿碎到喇....全場最勁係佢囉我
覺得...睇到我都吾想走...迷上左佢牙..kaka講笑姐...點會牙...之後成個shopping centre都比我地全部行過哂lu...記得有一間
shop勁大間喎....不過1間入面再有好多shop.....之後行到咁上下.....本來去MK...不過太大雨了....SO去停車場落車.....返返屯門...
去左CRAZY ROOM睇33.....都冇咩款既???SO之後就走...去左食野...好小可10點幾先去食野=.=食完....返屋企....今日好開心
牙////雖然冇買到野....但起碼都有去行下睇過野....最緊要係過程丫嘛...KAKA//
|