今日,,,起身...明欣就打黎...之後就到駱美打黎....同佢地約時間....約左明欣1:00係天橋等....繼左駱美1:15係天橋等....明欣帶埋佢細佬黎....好好動牙佢細佬....冇時停....=.=哈哈...之後我搭11到左....後尾明欣都黎左...我同牙明欣邊傾計邊等駱美///明欣細佬就成日吵住佢家姐...明欣成日都話佢....哈哈....佢細佬成日都駁咀....之後駱美黎左lu...一齊入去...頂...側門鎖左...駱美話吾想兜去正門....so我就打比殊殊....叫佢幫我地叫人開...xd//你所打既電話未能接通???佢應該有帶電話嫁啵...><皓琳行緊過黎....叫佢叫人開...佢就叫我地兜正門=.=咁我地咪兜正門囉....=.=之後入到去.....禮堂....唱詩歌...祈禱...分組///玩遊戲...我地玩個個遊戲係...出去大興個到....書局or惠康都得....就要買d野整比導師...我地就買左d摺個d紙,包朱古力個d紙同埋d鐵線....我地摺左d fly機...再整係d鐵線到...再寫d字係d紙到....捲埋佢....係d鐵妓到整左d圈....之後張捲左個d紙就圈落個鐵線圈到喇////之後我地就靈靈丁丁咁摺左隻花....我地係張紙到就寫左生日快樂....圈係鐵線個圈到....就係送比今日生日既紀姐姐喇....之後我地送完就一齊唱生日歌比紀姐姐聽....佢好似好開心咁啵....玩完之後就都3點搭4lu....今日遲左放....跟住本來就去打排球....但係落好大雨....就廢時喇...佢地就落雨都照打...搞到溼哂.....係乜....??kaka...之後倍棹傾計....棹叫我踢paknin個patpat....我咪踢囉....點知比paknin鋒狂地追住我黎打...打我個頭.....><我嬲嬲地咪走左去囉....之後棹叫我過番去報仇....過到去...殊殊話...打佢喇包包....咪搞我...驚左佢=.=之後棹狂打paknin個頭....跟住paknin就好大聲咁講打完未牙!!!之後行左去好大力咁踢左canteen某一張chair...踢到反左....之後佢嬲爆爆咁走左去....我個陣好驚.....玩出火???好scary牙><之後倍棹入toilet.....佢好似想喊咁....之後同佢去左宗教室....後尾出番去....棹比paknin叫左佢去禮堂.....又冇事=.=個陣得佢地2個係禮堂.....好似傾緊2人秘密咁....吾理....棹話陣間搵我....咁我自己就去左宗教室....同kai彤,廖雪&aa(寶寶)...玩層層疊...最衰都係歐陽喇,,,如果吾係佢無喇喇失驚無神又話玩....落左個好險既一塊..搞到到我...吾知落邊塊好....之後玩玩下又吾玩...好採殊殊話幫我....之後廖雪話咁如果跌哂咁點先...殊殊就話咪我輸囉...但佢係冇份玩的...只是幫我....跟住殊殊竟然落左一塊...係...落左個機會好大會輸.///但佢竟然落到喎....好勁牙...多謝殊殊幫我><kaka...之後到最後無喇喇全部趺哂落黎喎....吾知發生咩事個陣....哈哈....都吾知邊個輸....哈...之後明欣買左外賣...倍佢出去食...信便一齊傾"w"d野....真係估吾到我會為左"w"宜吾開心...><我決定2後吾會再搵你....之後傾傾下...溫家寶(f.3既)...同埋西瓜(陳素瑩)(都係f.3的)講左d野....好搞笑....之後後尾就同牙余傾計....傾秘密...只有我地2個人先知的>.<唉...我同牙余個心情係一樣囉...><之後溫家寶本來想問我打吾打排球....我未答...牙余就無喇喇話吾好打姐....之後家寶同牙余係到吵....係玩的...到最後都冇打...西瓜想知我同牙余傾乜???我地就話陣間先話你知喇...kaka...之後同明欣去左大興接佢細佬....畫班個d....勁scary喎....勁驚...上到去之後...佢細佬話之前部lift壞左...叫我地吾好搭,,,,行樓梯....樓梯???我最驚...好雜牙條樓梯....落到去...對門又鎖左....又上番去2樓搭lift....=.=,勁驚囉...我地後面有對門tim....個陣我真係好驚會突然間有個人係個到出黎...><之後明欣個細佬狂係到話陣間會有鬼你信吾信牙??咁樣喎...係到狂講....之後有lift....去到g樓,,,,出到去..終終脫離左咁scary既地方lu....冇事...一齊返返學校....去宗教室睇廖雪,小彤,殊殊佢地玩大富翁.....本來都想玩既...但都就黎要走...so先吾玩....之後無喇喇有人講垃圾,,,,,我都聽到...但係吾知邊個講....=.=之後明欣個細佬狂指住幸兒....幸兒狂係到話吾係....我都信...都吾係幸兒....佢坐我格離既....之後搞到幸兒喊...好慘牙佢...之後father(梁sir)就話知吾知垃圾就姐係話人地係渣滓...之後問有冇人知道係邊個講....個個都話吾知...明欣細佬又話吾知...之後我同殊殊都笑...又吾知////咁又話係幸兒??=.=之後大約...6點3...我走LU...明欣&西瓜送到我去側門....say bye bye lu....返屋企整令個日記&玩msn,icq,傾電話....今日食kfc....正...><kaka...今日既野大約係咁多喇....好長呢??閃人....
|