保打:
今日考G.E....好早就返到去,,,返到去,,,冇人,,=.=悶*之後好採尹黎左倍我傾計,,,同我講左d野,,
我諗係冇可能嫁囉,,唉,,之後等d fd返等左好耐,,,第2個係麥子浩,,,佢又冇書=.=
之後廖雪佢地返喇,,我的9命恩人終於到喇,,跟住問廖雪借本G.E.......係到狂溫
passive個d...事關我琴日冇書...溫吾到,,,溫溫溫,,,考試要開始喇,,,冇得再溫
嗚嗚,,死得,,跟住一收到捲..一做個陣,,發覺都吾係好難姐,,都幾易,,passive
個d好採識,,同埋吾係出左好多,,應該合格既,,,要對自己有番d信心先得,,
之後糾捲lu,,,成個人又輕鬆哂lu,,,跟住同駱美返家了,,,
|