今日12點起身,,,,,,食野,,,,跟住大約1點幾,,,,開始溫書,,,,好鬼悶,,,吾想溫,,,但都要溫,,,,
之後溫溫溫,,,,同牙媽係到睇馬,,,同佢一齊是但UP D馬既number出黎,,,,我中左幾次..
我牙媽有次冇睇d馬既名,,,是但講...就講左10號出黎,,,果然win左.....第1名,,,,魚,,,買
10號win一早就win左喇,,,,,之後媽咪出左街....我繼續溫書....到左8:30.....好開心..
因為有得睇野豬大改做,,勁好睇牙,,,個女仔幾令女,,,,龜利和也同山下智久.....都吾知
邊個令d.....之後覺得龜利和也....宜家又好似覺得山下智久.....哈哈...不過我始終都
係鍾意高材生(係套戲入面個名...吾知佢真名係乜= ='')多d....高材生同小谷都幾
親牙....xdd'''我都好想成全佢地牙係套戲入面...之後溫到10點幾,...溫完...之後就
開電腦....同左殊殊,皓琳,我澳洲個fd&陳富華(小學同學)......個陳富華,,,,話
佢個名搞野之嘛,,,無喇喇係到話鬼我喎....話我有問題...叫我睇醫生,,,,你就有問題
我好正常牙,,,,之後又話我幅相喎....咁想死...死飽佢囉,,,隨便你...仲叫我吾好阻住
佢喎....佢就真係有問題= =''
p.s [1] 我頂,,,,琴日吹頭個陣...發現自己有白頭髮喎....痴線的嗎...??*跟住我牙媽幫我蚊左佢...
痛...*但個陣有笑傻左...聽人話諗得野多就會喎....可能我無時無刻都諗住你掛....
[2] I 笠 u VeRy MuCh...
|