寫日記 會員中心 儀滴論壇 登入diaryxp 登出diaryxp
 
暱稱: sammi
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

溫書~~~~

 
2006 年 6 月 18 日  星期日

今日12點起身,,,,,,食野,,,,跟住大約1點幾,,,,開始溫書,,,,好鬼悶,,,吾想溫,,,但都要溫,,,,

之後溫溫溫,,,,同牙媽係到睇馬,,,同佢一齊是但UP D馬既number出黎,,,,我中左幾次..

我牙媽有次冇睇d馬既名,,,是但講...就講左10號出黎,,,果然win左.....第1名,,,,魚,,,買

10號win一早就win左喇,,,,,之後媽咪出左街....我繼續溫書....到左8:30.....好開心..

因為有得睇野豬大改做,,勁好睇牙,,,個女仔幾令女,,,,龜利和也同山下智久.....都吾知

邊個令d.....之後覺得龜利和也....宜家又好似覺得山下智久.....哈哈...不過我始終都

係鍾意高材生(係套戲入面個名...吾知佢真名係乜= ='')多d....高材生同小谷都幾

親牙....xdd'''我都好想成全佢地牙係套戲入面...之後溫到10點幾,...溫完...之後就

開電腦....同左殊殊,皓琳,我澳洲個fd&陳富華(小學同學)......個陳富華,,,,話

佢個名搞野之嘛,,,無喇喇係到話鬼我喎....話我有問題...叫我睇醫生,,,,你就有問題

我好正常牙,,,,之後又話我幅相喎....咁想死...死飽佢囉,,,隨便你...仲叫我吾好阻住

佢喎....佢就真係有問題= =''


 

p.s [1] 我頂,,,,琴日吹頭個陣...發現自己有白頭髮喎....痴線的嗎...??*跟住我牙媽幫我蚊左佢...

痛...*但個陣有笑傻左...聽人話諗得野多就會喎....可能我無時無刻都諗住你掛....
     

 [2] I 笠 u VeRy MuCh...

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 47 | »

 
 
">