寫日記 會員中心 儀滴論壇 登入diaryxp 登出diaryxp
 
暱稱: sammi
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

笑爆&嬲爆

 
2006 年 6 月 7 日  星期三

今日day4..今日7:00起身,,搭7出門口..跟住上課室放低d野,,,之後就落去canteen

明欣嗌我....佢吾嗌我我都吾知佢係到=.=之後就坐埋一齊喇....同明欣同埋張逸娟傾

計...跟住文返黎...同佢d  fd食野....跟住就上左去....咁鬼快嫁....之後"w"又返黎lu

好採冇比佢見到我....kaka...=.=之後打鍾,,,,,上課室,,,睇書....睇到我隻眼差d合埋

勁眼訓....之後中文,,,,,教第9課....又用我黎做比例=.=之後週會.....今日終於有喇

睇左D咩掉電腦....悶...*睇到我訓著...差D...駱美釣埋魚TIM...哈...跟住科學堂

比個死人萬樂謙整到我喊....衰人...之後牙sir遲黎個陣做作業....哈...*之後去訓導

室幫MISS U手整野....我同明欣睇...駱美做...因為MISS U叫駱美做.......KAKA

之後LUNCH.....同駱美,牙魚食....後尾明欣同幸兒都黎左....嘉文佢地出去買野

食返黎....跟住食完,,,佢坐我後面...我訓落佢...好舒服...好enjoy....><之後

"w"好遲落黎.....><跟住見到我同駱美....駱美話"w"狂用一d好scary既

神望住佢...話好驚....哈哈....之後好悶牙....上番課室,,,,明欣比左d月同

L既圖片我睇...我覺得月好D....漫畫黎講既話....真人就吾知...哈..之後就

點名....跟住就..數學堂....派QUIZ....唉....吾想講....估吾到明欣咁鬼勁嫁

咁高....連MISS U都估吾到...佢咁高分...今個星期6返團契///之後佢話

幫我溫牙....教我....希望係真喇....吾好呃我牙...KAKA....之後ORAL....

勁搞笑....爆笑既一堂.....咁我地就ORAL考試喇...讀個張LIST,,,,同埋

LTE...跟住MISS ENG就講個UMBER出黎咁就個個讀喇....之後

MISS ENG嗌fifteen....姐係15號喇....咁牙林振龍係16號...明

欣係15號...跟住miss嗌15號...個林振龍就企係到讀喎....之後

我地個個都係到話乜吾係15號咩..??之後叫明欣企係到讀...之

後我地問miss eng係15號定16號...miss eng話15號牙....之

後個林振龍就同明欣講話都話喇...15號牙...你坐低喇.,...我讀

牙...之後我地全部係到笑爆咀....勁搞笑牙....龍bb好魚皮牙,,..

哈哈哈,,,,,笑到我停吾到,,,仲肚痛,,,,><幾驚我讀個陣會笑左出

黎,,,好採冇,,,,"引"得到....不過"引"得好辛苦....><''之後放學

平時放學有幾多人牙,,,一話就黎考試冇波打,.,.,個個就走哂....

.得勁小人....十幾個到喇....跟住同駱美,杜佩,嘉文,李泳蒑,皓琳

,jimmy,殊殊,小榮係到吹水....我冇吹到,,,我聽佢地講...之後

傾傾下,,,,牙嘉文話要走....全部人就跟住一齊走哂喎....跟住我

話魚,,,一冇波打就咁快走....跟住殊殊同jimmy個d就話我吾捨

得小榮喎....同人1講咩...??我先吾會吾捨得佢牙....我又吾係

意佢....kai-.-''之後同小彤,廖雪,幸兒,駱美,杜佩玩層層疊

都吾好玩既,,,,悶....*之後駱美同杜佩都走埋....得番我地3條

友....好悶牙....上語言室搵明欣,,,,叫佢倍我去1樓...xdd''

kaka.我覺得自己好奸牙,,,kaka...之後落番宗教室同佢

地玩"pair排"....跟住走lu....行行下...."w"佢地成班人

都係我後面喎..."w"都係到跟住個吳海鋒係到話前面

個個人停係到....之後我冇理到...繼續行....廢時比人

話喇....係咪先....陣間又話我專登行慢就吾好喇,,><

返屋企...同平時差吾多.....

 

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 47 | »

 
 
">