今日係考IH,,,,最後1日,,,加油埋佢,,最後既衝次...首先約左明欣搭10係正門等,,,~!!
等左10分鍾都未見人,,,=.=吾等喇,,佢應該都吾會介意既,,,/\/\之後上課室,,同皓琳
傾計,,,,跟住駱美同埋明欣都返黎喇,,,一齊傾計,,,xdd''..*之後夠鍾lu,,,,,考喇..呵*
miss ma監堂,,,4頁紙,,一見到已經覺得爆難,,吾想做,,時是題個到好難,,只係對貝
貝個題有信心,,,之後考考考,,,打鍾,,考完lu,,好yeah~經過咁多日既考試...終於考
完,,,真開心..*吾洗再過住d溫書咁悶既日子,,,,不過我吾係咁想放假,,冇街去個陣
又悶,,,返學多好呢...*??之後諗住去唱k喇,,,考完試,,本來同駱美,牙ling,翟海茵,
南南,牙蒑,微欣同埋芷恩一齊去唱嫁,,,但後尾吾知點解我又吾去lu,,,之後駱美又
冇去到,,跟住返屋企食野,,跟住玩電腦,,,跟住由10點幾,,玩到12點幾,,覺得好眼
訓跟住就訓l左陣,,訓到2點幾到,,起身,,,叫下午荼,,,好耐未食過,,正..*之後食
完野,,,又玩,,,同左牙蒑,駱美,大b哥玩左陣msn,,,sd左renee d相比大b哥,,佢話
renee勁正,,,我都覺牙,,,勁令女喔..十卜,,*之後就落左大興租碟睇,,租左獨家試
愛....睇過,,,睇多次,,,又喊多次,,好感動耶*...'''之後同明欣傾電話...之後就食飯,睇
電視,,,追緊情埳夜中環,,,好睇唷,,,支持*..''之後就同皓琳駱美傾電話,,,話約人去街
如果明欣得既話可能星期5.../\/\希望得喇,,,之後同明欣msn左陣,,睇下明欣日記咁
就黎睇1516lu,,,今日鍾嘉欣個頭好吾掂,,,好細佬女,,,吾鍾意佢呢個look...佢要拍
戲,,,冇計=.=
|