寫日記 會員中心 儀滴論壇 登入diaryxp 登出diaryxp
 
暱稱: sammi
性別: 女
國家: 香港

 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

唉,,,,火&灰,,+上冇心情,,

 
2006 年 6 月 28 日  星期三

今日約左駱美同明欣搭10返到學校,,canteen到等,,之後遠處見到Ruby啵,,,

佢叫我行快d,,等埋我一齊行,,之後一齊行喇,,跟住遠處又見到駱美&1a班的

欣欣啵....之後明欣又返黎囉,,個陣已經搭11,,,仲2為遲到的人是我,,,完來仲

有其人,,就是明欣了,,,呵呵*之後就同明欣,駱美,欣欣傾計,,,明欣邊食邊傾,,

我就,,,邊傾邊等人.,..xdd''/\/\..跟住叫欣欣幫我問某人一d野,,,呵呵,,,傾

傾下,,,終於看到"他"的終影了,,,kaka,,開心*..之後同駱美佢地返上去喇,,跟

住同駱美講左d野,,,講完之後發覺"他"係我後面喎....死得,,,希望佢聽吾到我

講咩,,,如果吾係都吾知點收科,,,返到上去,,,等多10分鍾先派科學,,,人家很

心急呢@@派lu,,,食屎喇,,,吾合格,,,跟住對喇,,,對完,,收捲,..收左我個份之後

叫我過返去,,吾知咩事,,完來話我睇真d仲有冇錯,,,有既話就加埋比我,,,點知冇

喎...跟住牙sir叫我叫d  fd再睇多次,,,比緊機會我合格,,,嚴sir多好呢/\/\..之

後明欣搵到喎,,,合格喇.,,..多謝明欣牙,,,之後2堂科學堂過左lu,,,到人文,,唉,,愉

左,,,failed,,,喊*...我引吾住,,,d眼淚狂標出黎,,,唉,,最後喊左出黎,,,冇用...*之

後英文dict合格,,,不過退步左,,,listen吾合格,,差小小喇,,pizzel個個,,唉,,,之後

comp都幾理想,,,/\/\oral都幾理想....英文,,,唉,,,別提了,,,跟住2堂英文堂就咁

又過左lu,,,,到人文,,,e,,,吾係呢堂上黎咩??吾見人既??跟住繼對埋未對哂既部份,,

d人都吾係聽既.,....玩多,,,=.=.....小息,,文潔話中文得成10個人合格,,跟住即刻跑

落1樓搵周sir問分,,,,唉,,,周sir話我地都吾合格,,,得x字頭,,,唉,,,跟住我同周sir講,,

緊係喇,,都吾夠時間做,,,佢就話係你自己吾識姐,,,我話咩牙,,我識嫁,,做做下話停筆

詐,,,跟住佢又話係你自己吾睇住時間做姐,,,跟住我話,,,冇野講囉,,,嬲爆爆咁走左,...

我已經冇心情嫁喇,,,仲要比人咁話我,,,係牙係牙,,,我冇睇時間牙,,,我吾識牙,,,吾好

話d時間咁short,,做吾哂,,,跟住中史,,,又係咁,,,又喊了,,,好冇心情,,,吾想留班>,<

之後放學lu,,,一齊去左搭輕鐵,,,去銀圍等駱美返家伶錢,,等左勁耐,,,比蚊咬><黎

lu,,,跟住明欣話等左你30分鍾喇,,我同駱美都係到笑,,有冇30分鍾牙,,最多咪6分

鍾到,,,哈哈,,,之後一齊去neway唱k,,,唱左勁多,,,埋單先,,,咁貴既??跟住唱到笑傻

左,,之後閃人lu,,,落到去本來話去影貼紙相,,,明欣話要食野,,,倍佢食野喇,,,佢問我

幾點,,,我造4點搭9,,,人1話,,,咩話,,4點搭9??跟住我就話下??完來宜家4點搭9嫁詐

??我地5點搭3先夠鍾牙,,,痴線,,,睇錯鍾,,,益左成30分鍾比個到d人,.,,仲要咁貴喎...

唉,,,我傻了,,,之後去m記買野食返家食,,,個老野都吾人1係咪撞龍嫁,,,明明話要1個

魚x包餐,,,一個apple pie...另外一個8搭卡黎要apple pie...佢比左一個apple pie

我...我話差一個喎,,,佢又話,,咩牙你都冇+5蚊,,,聽講係你自己話20.8嫁喎....我鬼知

牙,,??有問題...跟住去搭車,明欣又趕住去睇電視,,,得番我一個...寂寞的我,,返家食m記

正呢!?食完,,飽飽><跟住玩下msn咁,,,同明欣傾電話,,佢好慘呢...

p.s今日爆冇心情囉......

     但唱k又好開心呢!!/\/\

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 47 | »

 
 
">