今日約左駱美同明欣搭10返到學校,,canteen到等,,之後遠處見到Ruby啵,,,
佢叫我行快d,,等埋我一齊行,,之後一齊行喇,,跟住遠處又見到駱美&1a班的
欣欣啵....之後明欣又返黎囉,,個陣已經搭11,,,仲2為遲到的人是我,,,完來仲
有其人,,就是明欣了,,,呵呵*之後就同明欣,駱美,欣欣傾計,,,明欣邊食邊傾,,
我就,,,邊傾邊等人.,..xdd''/\/\..跟住叫欣欣幫我問某人一d野,,,呵呵,,,傾
傾下,,,終於看到"他"的終影了,,,kaka,,開心*..之後同駱美佢地返上去喇,,跟
住同駱美講左d野,,,講完之後發覺"他"係我後面喎....死得,,,希望佢聽吾到我
講咩,,,如果吾係都吾知點收科,,,返到上去,,,等多10分鍾先派科學,,,人家很
心急呢@@派lu,,,食屎喇,,,吾合格,,,跟住對喇,,,對完,,收捲,..收左我個份之後
叫我過返去,,吾知咩事,,完來話我睇真d仲有冇錯,,,有既話就加埋比我,,,點知冇
喎...跟住牙sir叫我叫d fd再睇多次,,,比緊機會我合格,,,嚴sir多好呢/\/\..之
後明欣搵到喎,,,合格喇.,,..多謝明欣牙,,,之後2堂科學堂過左lu,,,到人文,,唉,,愉
左,,,failed,,,喊*...我引吾住,,,d眼淚狂標出黎,,,唉,,最後喊左出黎,,,冇用...*之
後英文dict合格,,,不過退步左,,,listen吾合格,,差小小喇,,pizzel個個,,唉,,,之後
comp都幾理想,,,/\/\oral都幾理想....英文,,,唉,,,別提了,,,跟住2堂英文堂就咁
又過左lu,,,,到人文,,,e,,,吾係呢堂上黎咩??吾見人既??跟住繼對埋未對哂既部份,,
d人都吾係聽既.,....玩多,,,=.=.....小息,,文潔話中文得成10個人合格,,跟住即刻跑
落1樓搵周sir問分,,,,唉,,,周sir話我地都吾合格,,,得x字頭,,,唉,,,跟住我同周sir講,,
緊係喇,,都吾夠時間做,,,佢就話係你自己吾識姐,,,我話咩牙,,我識嫁,,做做下話停筆
詐,,,跟住佢又話係你自己吾睇住時間做姐,,,跟住我話,,,冇野講囉,,,嬲爆爆咁走左,...
我已經冇心情嫁喇,,,仲要比人咁話我,,,係牙係牙,,,我冇睇時間牙,,,我吾識牙,,,吾好
話d時間咁short,,做吾哂,,,跟住中史,,,又係咁,,,又喊了,,,好冇心情,,,吾想留班>,<
之後放學lu,,,一齊去左搭輕鐵,,,去銀圍等駱美返家伶錢,,等左勁耐,,,比蚊咬><黎
lu,,,跟住明欣話等左你30分鍾喇,,我同駱美都係到笑,,有冇30分鍾牙,,最多咪6分
鍾到,,,哈哈,,,之後一齊去neway唱k,,,唱左勁多,,,埋單先,,,咁貴既??跟住唱到笑傻
左,,之後閃人lu,,,落到去本來話去影貼紙相,,,明欣話要食野,,,倍佢食野喇,,,佢問我
幾點,,,我造4點搭9,,,人1話,,,咩話,,4點搭9??跟住我就話下??完來宜家4點搭9嫁詐
??我地5點搭3先夠鍾牙,,,痴線,,,睇錯鍾,,,益左成30分鍾比個到d人,.,,仲要咁貴喎...
唉,,,我傻了,,,之後去m記買野食返家食,,,個老野都吾人1係咪撞龍嫁,,,明明話要1個
魚x包餐,,,一個apple pie...另外一個8搭卡黎要apple pie...佢比左一個apple pie
我...我話差一個喎,,,佢又話,,咩牙你都冇+5蚊,,,聽講係你自己話20.8嫁喎....我鬼知
牙,,??有問題...跟住去搭車,明欣又趕住去睇電視,,,得番我一個...寂寞的我,,返家食m記
正呢!?食完,,飽飽><跟住玩下msn咁,,,同明欣傾電話,,佢好慘呢...
p.s今日爆冇心情囉......
但唱k又好開心呢!!/\/\

|