保打:
咁呢日就考寫作同埋捲5喇,,,寫作個到勁多野寫喎,,,寫到手都 攰* 之後第1part我就寫左派米個個喇,,,
都幾多野寫既,,但我驚我會離哂題囉,,,不過應該都吾會掛,,之後寫信個d都ok既,,,陳家賢,,,xdd''
之後個d語文運用就麻麻地喇,,,唉,,之後考捲5,,我地成堆人...駱美,明欣,文潔,廖雪,粉c,小彤
就係canteen到吹下水咁喇,,,之後差吾多夠鍾,,我地去正門到等喇,,係等既期間,文潔同粉c
係到互模,,真是搞gag的人,,跟住吾關我事,,,都比人模埋=.=我是無"姑"的><就咁就比佢
地...唉,,,真係"舌"底哂tim,,,哈哈*講下笑姐,,,入得喇,,都吾係好難姐,,,一話開始作個陣
我就狂係到作,,作作作,,,作左453個字牙好似,,,作到手都攰埋,,,真係易到,,諗都吾洗
諗就已經諗到點作,,之後閃得人*好似又去左ying fung,,*之後又同明欣返家了,,
|