好野!!終於可以返學la,病咗咁多日,今日總算好返D,所以可以返學.今日返學,個個都問我你好返未.上到班房,坐到自己個坐位,已經有好多野係到,因為我冇兩日返學,所以有好多功課未做,而且重有兩個默書未默,重有workcard未做,唉...真係多野做=.=上咗頭三堂之後就係小息,小息個時見到Miss Wong,佢問我係咩病,我米答佢係氣管敏感囉,跟著佢講咗一大堆野,又話咩氣管炎好大件事,我都唔係氣管炎,唉...之後上個三堂都冇事發生,之後就食lunch la.食完lucnh,我就快D去圖書館,做workcard,個worcard我好快就做完la,因為我係亂做ge,之後又再上堂la.今次上ge兩堂兩堂都係MATH,今堂MATH,Miss Chan讀咗一封情信(不過我覺得似講分手ge信),封信係因為夾咗係本A1簿所以先會讀出黎,封情信好搞笑,又有中文又有英文,加埋Alex又講D搞笑ge野,笑到肚痛,讀完之後Miss Chan就訓話la,然後就教書.宜家開始越黎越鍾意上Miss Chan堂,上佢ge堂真係好開心,一D都唔覺得悶~~(呢排打日記打得越黎越多=.=)
|