廣告


 SaberFans
暱稱: 秋君
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
 
個人介紹::
 
猶豫不決的天秤座
13歲,中二升中三的女生,
身材高大,戴上一副粗黑框的眼鏡,
給人一種成熟隱定的感覺。
 
但是,跟我相熟的人們都知道,
我是一個很傻氣的人,
說話不到邊際,
追求完美的灰色浪漫主義。
 
喜歡幻想,也熱愛人生哲學;
喜歡說道理,更喜歡聽道理;
 討厭膚淺的文學,更討厭人們不在乎文學;
 世界上有多多少少的喜歡與討厭,
但只在乎大家的感覺。

 月曆
 
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

最新文章
自己人殺自己人-口-!?
學習之道=口=?
嘛,,今天沒啥事的
悶悶悶
<<靈幻校園系列...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
代價與承諾::
簡介::代價x承諾論壇壇主的日記!在這兒你不但可以看到代價x承諾的連載,,還看到比論壇更多的詩歌和文章!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~
代價×承諾:: 
簡介::需要人付出無限的代價,,也需要人許下無數的承諾,,那是為了什麼?答案盡在這兒...!!此論壇就是本日誌的網主所建立的論壇,,希望各位多多光臨!!

最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 6 月 23 日  星期二   雨天


果然放假就記得寫blog xdd 分類: 隱蔽者的日記

哈哈~~

大家見唔見到今日換左風格呢~?

等我遲d就開埋呢個瀏覽權限,,

等多d人黎睇啦xdd

係啦~當我將呢個風格俾左d fd睇,,

佢地竟然話好有外國feel,,

呢句話令我覺得幾興奮,,

因為終於有人知道我做既係咩風格既圖>o<

 

今朝早我係道搵素材(包括填充圖案同TT)同字型,,

阿哥就係msn道炮轟我,,

然後又話我唔應機=口=

真係幾無奈下,,

阿哥都知道我岩岩洗左機,,

要重新安裝好多野加嘛!!

一切安好哂,,

先理你好唔好~琴日搵既bh今日開返ps果陣唔見哂,,

搞到我無咩心機再去搵....

雖然新一批既bh好靚,,

但係我始終都down...

仲有啊!!

今日去搵字型ga,,

中文既字型個個網都down唔到,,

而英文字型簡直大豐收!

你地睇!!

今日整既新風格都係大豐收既象徵~!!呵呵

很愛家教唷>o<

你們有誰能夠提供中文字型唷/口\??

我會很愛你們的~~

 

嘿嘿,,

我突然之間好想好似hero咁,,

用自己個blog睇發連載,,

我好想係呢道搞個音樂連載,,

等一d冇名堂既人將佢地d歌放係道,,

等d人可以聽到而得到共鳴....

呵呵,,

正所謂諗就天下無敵,,做就無能為力,,

諗下好lu~






訪客留言 (返回 SaberFans 的日誌)


卓穎wing 於 2009-06-24 03:32 PM 發表:
網主大人你要加油喔!我會一直支持你的!
但背影太花,D字睇唔清就真既~
你認得我嗎?看到穎字應該知道了~
(眼花了.....暈了.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ruthduck97 於 2009-06-23 06:55 PM 發表:
真的弄得好美喔
我好喜歡

不過我比較喜歡暖色吧…
如果色彩繽紛會好一點

姐你常常都用冷色喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵,,
正確來說人家很喜歡用深的顏色xdd
還記得我們學校弄班會網頁,,
我被老師說我的所做的網頁就像「六四網頁」一樣,,
死氣沈沈,,沒有一絲希望這樣~呵呵
這個人家改不了的啊,,
那是人家的灰色浪漫,,
深色可以給人一種神秘和消沈的感覺,,
那種氣氛很漂亮的說呢~~(某::你這個變態....!
Posted at 2009-06-23 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]