|
廣告
|  |
月曆
|
| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
| 果然放假就記得寫blog xdd | 分類: 隱蔽者的日記
| 哈哈~~
大家見唔見到今日換左風格呢~?
等我遲d就開埋呢個瀏覽權限,,
等多d人黎睇啦xdd
係啦~當我將呢個風格俾左d fd睇,,
佢地竟然話好有外國feel,,
呢句話令我覺得幾興奮,,
因為終於有人知道我做既係咩風格既圖>o<
今朝早我係道搵素材(包括填充圖案同TT)同字型,,
阿哥就係msn道炮轟我,,
然後又話我唔應機=口=
真係幾無奈下,,
阿哥都知道我岩岩洗左機,,
要重新安裝好多野加嘛!!
一切安好哂,,
先理你好唔好~琴日搵既bh今日開返ps果陣唔見哂,,
搞到我無咩心機再去搵....
雖然新一批既bh好靚,,
但係我始終都down...
仲有啊!!
今日去搵字型ga,,
中文既字型個個網都down唔到,,
而英文字型簡直大豐收!
你地睇!!
今日整既新風格都係大豐收既象徵~!!呵呵
很愛家教唷>o<
你們有誰能夠提供中文字型唷/口\??
我會很愛你們的~~
嘿嘿,,
我突然之間好想好似hero咁,,
用自己個blog睇發連載,,
我好想係呢道搞個音樂連載,,
等一d冇名堂既人將佢地d歌放係道,,
等d人可以聽到而得到共鳴....
呵呵,,
正所謂諗就天下無敵,,做就無能為力,,
諗下好lu~
| |
|
|
卓穎wing 於 2009-06-24 03:32 PM 發表:
網主大人你要加油喔!我會一直支持你的! 但背影太花,D字睇唔清就真既~ 你認得我嗎?看到穎字應該知道了~ (眼花了.....暈了.......
|
|
|
真的弄得好美喔 我好喜歡
不過我比較喜歡暖色吧… 如果色彩繽紛會好一點
姐你常常都用冷色喔
|
網主回覆
呵呵,,
正確來說人家很喜歡用深的顏色xdd
還記得我們學校弄班會網頁,,
我被老師說我的所做的網頁就像「六四網頁」一樣,,
死氣沈沈,,沒有一絲希望這樣~呵呵
這個人家改不了的啊,,
那是人家的灰色浪漫,,
深色可以給人一種神秘和消沈的感覺,,
那種氣氛很漂亮的說呢~~(某::你這個變態....! Posted at 2009-06-23 07:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|