比人話我冇寫日記喎....唉-口-
寫咪寫,,驚你啊(被巴死
今天真係悶死啦,,
15分鐘之內做15張圖...(因太無聊的關係
算慢吧-口-?
其中做左十張150x150的icon,,
全部都係鋼鍊xdd





隨便攞啦~
係送俾大家架~!
不過攞去用既時候記住加上自己個名喔~(其實加唔加隨便你地
講起又講,,
問我點解大部份都係愛德ge?
因為我愛愛德啊(被巴死
雲妮同羅伊都好愛,,
對不起羅伊其中有一幅做醜左你T^T
仲有啊,,
攞走果陣都留個cm丫
我只不過想有人留個cm咋xdd
就算唔攞都留個(被巴死
|