|
|
| 2010-03-14 |
|
先祝大家情人節快樂xd.
琴晚.去laohioseong.bb屋企食飯.
緊住系佢屋企佢收到松鼠電話.
緊住等那一隻松鼠到來.
再兒童.0d 門口出面.
跟住紅塔.傾計.
跟住再laohioseong.bb屋企.
1點多回家了xd
|
| ★、仆街時間:2010-03-14 12:22 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 28 | »
|