| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
冇咩野ar  |
| 好耐冇打日記lu,今日補打番晒10/7-31/7 ga 事發經過。
可憐,只怪自己冇恆心去打lee 一個所謂ga "日記"。
|
| 刊登時間:2006-08-01 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
.....  |
| 今日番工,留到去school 8:幾先知冇將個lunch 帶番school,就call mother,好在mother 咁岩去eat 早餐,就順便拎埋個rice 黎,真好。 劉美好都番左黎,番黎一路做野一路聽mp3,搞到我都好想聽,但冇計佢係大我係細,我都冇得學佢,最驚嚇ga 就係睇緊&......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-07-16 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
SHOPPING  |
| 今日本身去西九踩冰 and 食壽司,but 有人冇打黎就冇得去。 起身就同mother 去eat 野,之後就去吉吉島行街街,今日ga目標係buy t-shirt and 襪,最後行左一陣就buy 左2件tee。very 平2/50。之後就回家。 |
| 刊登時間:2006-07-17 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
WHY  |
| 點解時冷時熱?可唔可以唔好咁AR?我覺得好辛苦好難受。 點解唔係"藍天白雲"? 點解要係"烏雲密佈"!幾時先可以"雨過天清"?幾時先可以過D"正常"生活? 今日去BOOK 場,等聽日打波。 |
| 刊登時間:2006-08-01 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 72 | »
|