| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 7 日 星期日  |
好倦  |
| 上午去左食野,下午就係home 汁屋,汁左好耐,搵到好多細個個陣ga 回憶,相片真係好重要,汁左好耐,汁完就去左"大快樂" 到食飯。 都係咁上下啦!
之後就去左 7仔 and wellcome shopping 喇↓
|
| 刊登時間:2006-05-08 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 6 日 星期六  |
又番工。。。  |
| 今日又要番星期六,數數下,我都要連住番5日saturday,哼! 今日比平日ga星期六做多左野ar,但都係輕輕鬆鬆咁去做! |
| 刊登時間:2006-05-08 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 5 日 星期五  |
今日  |
| 今日本身係同mother 去街街ga,但點知個天陰陰咁,之後都係冇去到lo,唉,到左最後都係冇落雨ga!就係因為個天,我ga"目標" 冇左lu。 就係咁望天打掛左一日喇! |
| 刊登時間:2006-05-08 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
可怕...  |
| 今日如常咁番工,遲出門口,快而不急咁行去上班地點,走呀走,看到一隻黑色的狗衝出來,即時嚇得我滿腦子都空白一片,之後就繼續。快遲到了,要衝紅燈,回頭看一看。竟給我看到2隻MONKEY 跟著一位女仕過馬路,2隻MONKEY 走得好慢,因為佢地大而胖! 車輛要走動了,“砵砵”2聲把2隻走得慢慢的MONKEY 嚇怕了,一支箭咁衝左上去樹上。 番到去就同佢地SAY,比個心理準備佢地,等佢地都小心d,ar&ws......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-05-05 01:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 3 日 星期三  |
。。。  |
| 今日好似好忘咁,好多野人都入左醫療室點解會咁GA,個個都係個小小傷,咁就要入黎喇,最衰GA係,放學前入黎個D,又要做野,又要快D幫佢地搞掂個傷口,真係唔得閒喇! 今日番工就走LU,好耐冇試過准時4:30 放工喇,幾時先可以呢? 明天? 後天? 還是 出年?? |
| 刊登時間:2006-05-05 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 72 | »
|