| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
驚險...  |
| today 又係開工day,好遲先起身,岩岩好7:30 入到school,之後就做我要做ga野,lunch 又帶左自家餐,聽ar 山say 蘭姨整親,唔知佢點呢•今日有班志豪畢業生番黎探d老師,佢地黎到當正自己係好有威權個d 咁,串串供咁wo,我就緊係睇佢唔順眼呢,仲要好串咁同kan e講野,真係唔得佢死ar,問佢探邊個 ((是但呢,邊個都得ga)) 同佢say 一定要有個老師name 先得ga,哈點知個個老師冇番wo,kan e就由我地去處理,佢就同miss lau say,點知miss lau唔理kan e聽左當冇件事呢,人來的??? call 左miss 毫叫佢地係到等,佢又問番我地點,我就答,點?企係到等lo! 再同我地講野就緊係冇理佢啦! 真係比佢地吹脹,又要串 又串唔起。冇謂人!學校收左d咁ga 學生真係不幸。
放工番home, 6:45又出去,打比個個青見黃sir,點知佢就放假,又約左人地7:00 wo,又要放假,又係吹脹,好在我醒打左去睇下姐,唔係就白去ga喇。
做野真係好辛苦ga 呢! lee 間野都唔係好好做,做咁多野,最like ga 都係急救ga時候!
|
| 刊登時間:2006-04-20 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
倦...  |
| 今日我就真係好倦好眼瞓ga 呢!仲有好多野做呢!一份emb ga文件只係中文板都成70張紙,唉•真浪費!鄧d樹可憐,出世ga 下場就係比人据。 放工又同mother buy 野,個袋,賣左lu,慘! |
| 刊登時間:2006-04-19 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
人黎...  |
| 今日番工,好倦,好多野做,又有新ga展翅學員黎左,都唔知佢叫咩name ar!都冇介紹比我地識ga,佢做第一日已經可以掂個computer 喇!點解?我地要成個week 先可以,佢就1日咁大把,why why why why why tell me why••••••••• today 下午做野個陣大約3:15到,有好多police 係我地school 後門,前門,後來知道原......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2006-04-19 10:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
又去mk  |
| 今日又去mk,今次係同屋企人去ga,首先去左鴨寮街>>> 汝洲街 <<<去到汝洲街好似尋寶咁行左好耐,只係lee 條街都行左4-5個中,行到唔想走,買左好多野都唔係好貴,因為我地去左格價。行完lee 到就搭地鐵去通菜街睇魚魚,之後就去左花園餐廳据排,食左個百幾蚊ga 神戶牛柳,都冇上次咁好食ga,4個都係叫個個,比佢握左,唉!下次唔去,下次去((掃街))好了! |
| 刊登時間:2006-04-19 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
可b仔 都識發光????  |
today 起身同mother 佢地去食早餐,之後就去良景會合ar 雯,等左佢好耐先到,之後搭車去mk 整個mobile phone,去到等左一陣就走得喇,而且仲整好左喇,之後就去行下,ar 雯係新之城buy左一個好笑ga電話繩,係一個識發光ga 可b仔,搞笑,個seller 係咁sell 個個咁ga 野,我地都buy......
(閱讀全文)
|
| 刊登時間:2006-04-19 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 72 | »
|