| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
好消息•  |
| 今日番去冇咩野做,只係學校個部列印機有問題,成日想印野都印唔到,之後就叫左it人落黎整,冇事就繼續做野,做得好快,都算係順利,放工打比mother,點知佢地去左南丫島,又唔等埋我去wo,之後就同好耐冇見ga ar唐eat lunch,之後行下>>打機>>4:幾回家!
番到home 見到細佬play computer,之後我就see tv,我地就係home eat dinner,eat eat 下mother and father 番黎喇,佢地係city super買左個cake 又唔似cake,朱古力又唔似ga野番黎,好似好好味咁就打開黎食下,點知一d都唔好eat-仲好似d壞左ga包咁!!
之後就see tv,bath,11:幾就sleep 喇┌
good news is;
face 話school 會請我同ar 珊,會幫我地轉青見!
番工time 係7:30 至 4:30 一星期番六日 (一至五及sunday or saturday 輪休)
一個月 $ 4000 lunch time係11:30-12:30
|
| 刊登時間:2006-03-22 02:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
(^u^)  |
| congratulate 【Shan】; hope you have every 365 !! 今日好眼瞓咁番工,因為知道見唔到大眼仔so 冇咩精神,番到公司好番d,之後就開始做野,做得好快,好快就完成所有野,之後就快工,打比ar 朗,原定節目除取"retract",之後打比mother 佢地又食左野,又唔知食乜好,只好回家eat 公仔麵,play&ws......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-03-20 02:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
HAHA  |
| TODAY 10:幾就起左身,之後就eat 早餐,mother and bother 好遲先起身,佢地去eat 野,點知好多人,就buy 野番上黎eat,我就eat 杯麵,佢地就eat 大碗麵,>>> see tv>>> 同mother 去買野>>>> 之後eat dinner>......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-03-19 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
sleep  |
| 今天sleep 到12:幾1:00 之後食野,之後就see tv,>>>see see 下好眼瞓就又再sleep,之後起身eat dinner>>>等腳梓ga 電話等左成日都唔打黎一定係唔記得左,聽日先問佢叫佢再send 比我>>> SEE tv >>> bath>>> 11:幾sleep <<<< |
| 刊登時間:2006-03-19 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
去旺角  |
| 今日又係做咁多野,but ar 珊學左我就唔洗做得咁多可以慢慢做,但都要11:30前做好點名薄同登文,好辛苦,又要急救,又要lee 樣又要個樣,唉!放工就同mother 出旺角,行左旺中,行到好倦去左朗豪坊ga吉野家eat 野,之後再行,好不辛今天比車撞 @.@真係比車撞唔係講笑只係比架細d ga 車撞,個個係一架鐵ga手推車,撞到好痛,痛到拐拐下, 搭車個陣又整親隻手指,唉,個司機又唔......
(閱讀全文) |
| 刊登時間:2006-03-17 09:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 72 | »
|